There was an error in this gadget

Monday, August 20, 2012

Balik Kampung

Salam Aidilfitri untuk tahun 2012.... sambutan Raya bermula dgn perjalanan dr Seremban2 menuju ke Dungun.. Jam 11.30 exut tol Seremban.. Highway PLUS clear.. masuk Sg Besi masih clear... MRR2 pun clear... mcm bagus.. line clear.. bajet sampai kul 5. Sempat sahur kat Dungun..

Tapi.. nak masuk tol Gombak dkt UIA.. ambek ko... dari nak masuk tol gombak sampai abis tol karak.. 2 jam abes kat situ... Karak campur Gombak dalam 70km++ je.. lebih kurang dari Dungun ke Marang/ Seremban ke Tampin... 70km dlm masa 2 jam... mcm gmbar kat bwh la... (bukan kt Gombak)

(credit to firdausrosli.wordprees.com)


Petronas Bentong dah overflow.. so x singgah.. tahan je la nk pi toilet... sure beratur mcm beli tiket bas raya..RnR Temerloh pun sama je.. ramai yg berhenti untuk rehat.. kedai makan pun menu dah x menarik perhatian...

Bile kete yg dibawa tetiba menjadi slow akibat tak tekan minyak.. maka itu adalah petunjuk besar yg tahap mengantuk adalah tinggi.. stop kat RnR Kuantan... dah penuh.. so ramai la driver2 lain line up kat lorong keluar (exit lane)... dapat la dalam setengah jam... Yg best.. semua driver2 tadi bergerak sekitar pukul 6.30.. kira mcm konvoi la bila kuar dari RnR Kuantan...

Dari Kuantan to Kemaman xde masalah.. kecuali bila sampai kat area jambatan yg tk siap2 lagi.. Cucuk angin dengan Myvi KCF#### dr Kijal sampai Dungun... respect la kat Myvi tu.. sporting siap layan lagi.. xder la boring sgt..

Jam 8pg samapai di perkarangan rumah di Dungun... pergh penat tahap gaban...

-SHRMZB-

No comments:

Post a Comment